Do czego można jeszcze używać plandek samochodowych?
Plandeki samochodowe znajdują szerokie zastosowanie nie tylko w transporcie, gdzie stanowią nieocenione wyposażenie dla tirów czy innych samochodów typu ciężarówka. Wykorzystywane są również jako mobilne nośniki reklamowe, czy ochrona dla przewożonych przez kontenery towarów. Podpowiadamy, gdzie jeszcze można z powodzeniem wykorzystać plandeki samochodowe.
Zalety stosowania plandek okryciowych
Plandeki cieszą się niesłabnącą popularnością, przede wszystkim dlatego, że są niezwykle trwałe oraz znajdują wiele zastosowań nie tylko w transporcie czy motoryzacji, ale również w reklamie czy po prostu w codziennym życiu. Niewątpliwą zaletą plandek okryciowych jest fakt, iż doskonale chronią przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych, szczególnie wiatru, słońca czy deszczu. Dlatego można je wykorzystać w transporcie do ochrony przewożonych towarów, ale także w budowlance, gdzie idealnie sprawdzą się jako ochrona dla materiałów budowlanych. Plandeki okryciowe sprawdzają się również jako ochrona dla jachtów, maszyn stosowanych w rolnictwie czy przydomowym ogródku. Dzięki nim okryte przedmioty chronione są nie tylko przed korozją, ale też pojawieniem się niechcianej pleśni czy wilgoci, która mogłaby niekorzystnie wpłynąć na użytkowanie sprzętu w przyszłości.
Plandeka jako nośnik reklamowy
Samochody z naczepami czy przyczepki do samochodów osobowych to miejsca, w których najczęściej stosowane są plandeki. W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej powierzchnia plandeki może stanowić idealne miejsce na ekspozycję reklamy firmy. Podczas przemieszania się pojazdu łatwiej jest dotrzeć z komunikatem do szerszego grona odbiorców, a prawdopodobieństwo kontaktu ze strony nowych klientów znacząco wzrasta. Reklama na plandekach dzięki zastosowaniu nowoczesnych technik druku jest nie tylko trwała ze względu na zastosowanie odpornych farb drukarskich oraz odpowiedniego zabezpieczenia przed działaniem czynników zewnętrznych, ale przede wszystkim widoczna dla każdego. Dzięki dużej powierzchni zadruku istnieje możliwość lepszego wyeksponowania treści i logotypu przedsiębiorstwa. Firma staje się bardziej rozpoznawalna, a jej wizerunek utrwala się w świadomości potencjalnych klientów.